tisdag 6 oktober 2009

Somewhere over the rainbow...

Pa vag, snart har jag mott mitt forsta mal.
Darrar gor jag fortfarande.

Det var langesedan jag kande mig sahar liten, sahar utelamnad.
Jag ar radd samtidigt som jag tycker att allt ar enormt spannade. Overkligt kanske ar ett battre ord forresten...

6 veckor i ovisshet. Jag vet inte vad dagarna kommer ha att ge mig, bara att det kommer att oppnas extremt manga nya outforskade dorrar. Jag ser fram emot detta med skrackblandad fortjusning.
Jag som ar en san kontrollmanniska vill ha allting fixat och klart in i minsta detalj. Det ar allt annat an hur min vardag nu kommer att se ut. Tva natter ar bokade pa ett hotell, det ar allt fram till den 15 november.

Aven om tararna var nara pa flyget hit sa kunde jag inte lata bli att lata mig faschineras av naturens skonhet. For forsta gangen i mitt liv fick jag uppleva en soluppgang ovanfor molnen. Obeskrivligt vackert. Fargerna som spred sig over det tjocka molntacket var oslagbart!

Maste hitta min gate, to be continued...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar